• Το Γνωρίζατε;
  • «Μικρό παιδί» και «Χοντρός άντρας» ήταν οι κωδικές ονομασίες που είχαν δώσει οι Αμερικανοί στις ατομικές βόμβες που έριξαν στη Χιροσίμα (6/8/45) και στο Ναγκασάκι (9/8/45).

  • Τελευταία νέα

Διχάζει η απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς


Η απελευθέρωση πλησιάζει και οι αντιπαραθέσεις εντείνονται. Το πλήρες άνοιγμα της εγχώριας ταχυδρομικής αγοράς, που θα επέλθει την 1/1/2013, σηματοδότησε τις πρώτες κλιμακούμενες «επιθέσεις» εταιρειών ταχυμεταφορών κατά του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

Αιτία είναι το σχέδιο νόμου «Περί ταχυδρομικών υπηρεσιών, ηλεκτρονικών επικοινωνιών και άλλες διατάξεις» του Υπουργείου Υποδομών, το οποίο εξουσιοδότησε τα ΕΛΤΑ ως «Φορέα Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας» ως το 2028. Τα ΕΛΤΑ, όπως αναφέρεται στο ν/σ, έχουν την υποχρέωση να παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες σε όλη την Ελλάδα, έχοντας συμβατικές υποχρεώσεις, τόσο στην τιμή, όσο και στα ποιοτικά κριτήρια.

Το Δημόσιο προχωρεί στη σύσταση του «Ταμείου Καθολικής Υπηρεσίας», το οποίο θα επιδοτεί τα «άγονα δρομολόγια» των ΕΛΤΑ. Αυτό έχει κυρίως ως αφορμή η αντιπαράθεση των ιδιωτικών εταιρειών ταχυμεταφορών με το Υπουργείο Υποδομών, το οποίο κατηγορούν για αθέμιτο ανταγωνισμό υπέρ των ΕΛΤΑ.

«Δεν συζητείται η πραγματική απελευθέρωση. Η απελευθέρωση είναι στα χαρτιά. Υπάρχουν εμπόδια εισόδου για τους εναλλακτικούς παρόχους, οι οποίοι δύσκολα θα επιτύχουν κρίσιμη μάζα πελατών για να επιβιώσουν», ανέφερε, σε πρόσφατη ημερίδα της ΕΕΤΤ, ο διευθύνων σύμβουλος της ACSCourier Απόστολος Γεωργαντζής.

«Στο ν/σ υπάρχει ένα παράδοξο.Τα ΕΛΤΑ επιδοτούνται, αν και κάτι αντίστοιχο δεν έγινε με τον κυρίαρχο πάροχο σε άλλες αγορές, όπως στις τηλεπικοινωνίες», υπογράμμισε ο κ. Γεωργαντζής, εκπροσωπώντας την εταιρεία ACS του επιχειρηματία Θεόδωρου Φέσσα (InfoQuest). «Δεν είναι σαφές το πλαίσιο της απελευθέρωσης. Θα εξαρτηθεί από την πορεία αποκρατικοποίησης των ΕΛΤΑ. Εμείς δεν ενδιαφερόμαστε να πατήσουμε πάνω στο δίκτυο των ΕΛΤΑ. Με ποιο σκεπτικό θα επιδοτηθούν τα ΕΛΤΑ;», αναρωτιούνταν στελέχη άλλης, ανταγωνίστριας εταιρείας ταχυμεταφορών.

Το Δημόσιο μπορεί να αποζημιώσει τα ΕΛΤΑ, όχι στο έλλειμμα της καθολικής υπηρεσίας, αλλά στο κόστος. Ωστόσο, έως και σήμερα το Υπουργείο Υποδομών δεν έχει απαντήσει στο ερώτημα ποιο είναι αυτό το κόστος, ούτε έχει καθορίσει αν θα συμμετάσχουν και σε τι ποσοστό ιδιώτες στο Ταμείο Χρηματοδότησης της Καθολικής Υπηρεσίας. Ουσιαστικά, οι ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών που δραστηριοποιούνται στη διακίνηση δεμάτων και αλληλογραφίας εντός του εσωτερικού (ACS, Γενική Ταχυδρομική, Speedex των ομίλων Φουρλή - Σφακιανάκη) και λιγότερο εκείνες που δραστηριοποιούνται διασυνοριακά (DHL, TNT, UPS, Fedex) διατυπώνουν τις ακόλουθες ενστάσεις και ερωτήματα: Σε τι ποσοστό και με ποιο τρόπο θα μετάσχουν στο «Ταμείο Χρηματοδότησης της Καθολικής Υπηρεσίας», γιατί απαλλάσσονται τα ΕΛΤΑ από ΦΠΑ στην καθολική υπηρεσία και γιατί δεν διεξήχθη διαγωνισμός για την ανάδειξη του παρόχου καθολικής υπηρεσίας.

Το οξύμωρο είναι ότι απορίες για το συγκεκριμένο ταμείο έχουν και τα ΕΛΤΑ, όπως ανέφερε, στην ίδια ημερίδα της ΕΕΤΤ, ο διευθύνων σύμβουλος Χρήστος Βαρσάμης. Μάλιστα, ο κ. Βαρσάμης επισήμανε το γεγονός ότι τα ΕΛΤΑ δεν έχουν αποζημιωθεί ποτέ από το Δημόσιο για τα «άγονα δρομολόγια», τα οποία συνεπάγονται υψηλό λειτουργικό κόστος. Σπάει το μονοπώλιο Τα ΕΛΤΑ, ο «Φορέας Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας», διατηρούν σήμερα το αποκλειστικό δικαίωμα στη διακίνηση φακέλων μέχρι 50 γραμμαρίων. Εξαιτίας του μονοπωλίου αυτού, καρπώνονται έσοδα που ξεπερνούν τα 420 εκατ. ευρώ ετησίως, καθώς όλοι οι δημόσιοι οργανισμοί, αλλά και ιδιωτικές εταιρείες συνάπτουν απευθείας συμβόλαια με τον οργανισμό. Το μέγεθος αυτό αποκτά επιπρόσθετη δυναμική, αν αναλογιστεί κανείς, ότι όλες μαζί οι ελληνικές και οι διεθνείς εταιρείες ταχυμεταφορών, που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας, εμφανίζουν έσοδα μόλις 280 εκατ. ευρώ ετησίως. Τυπικά, το 2013, όλοι οι δημόσιοι οργανισμοί (π.χ. ΔΕΗ, ΟΤΕ) θα χρειαστεί να προκηρύξουν διαγωνισμούς για τη διακίνηση της αλληλογραφίας τους.

Οι ιδιώτες παίρνουν θέση μάχης, κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα (Αθήνα). Πάντως, πολλά θα εξαρτηθούν και από τη διαδικασία αποκρατικοποίησης των ΕΛΤΑ. Το Υπουργείο Οικονομίας εξήγγειλε τη διάθεση του 39% των Ελληνικών Ταχυδρομείων το 2012 (το ελληνικό δημόσιο διατηρεί το 51%, 10% κατέχει το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο). Υπάρχει ενδιαφέρον κατά πόσον θα συμμετάσχει ξένος ταχυδρομικός όμιλος (βελγικά, ολλανδικά, γερμανικά ταχυδρομεία), αλλά και αν θα υπάρξει σύμπραξη εγχώριων επιχειρηματικών κεφαλαίων. Σ’ αυτό το σημείο στελέχη της αγοράς δεν αποκλείουν την εμπλοκή της Ε.Ε., καθώς από την πορεία αποκρατικοποίησης των ΕΛΤΑ εξαρτάται η πιθανότητα προσφυγών στην κοινότητα, με «πάτημα» το σχέδιο νόμου για τις ταχυδρομικές υπηρεσίες.

Πτώση τζίρου 11 εκατ. στις Ταχυμεταφορές

Ο «ΦΟΡΕΑΣ Παροχής Καθολικής Υπηρεσίας» (ΕΛΤΑ) υπολογίζεται ότι και το 2010 κατείχε το μεγαλύτερο μερίδιο, τόσο επί των συνολικών αντικειμένων που διακινήθηκαν, όσο και επί των αντίστοιχων εσόδων. Συγκεκριμένα, ποσοστό 91,9% των ταχυδρομικών αντικειμένων διακινήθηκε από το ΦΠΚΥ, ενώ το υπόλοιπο 8,1% διακινήθηκε από ιδιωτικές ταχυδρομικές επιχειρήσεις. Ως προς τα έσοδα η εικόνα είναι διαφορετική, καθώς ο ΦΠΚΥ εισπράττει το 59,9% επί των συνολικών εσόδων, οι δε ιδιωτικές επιχειρήσεις μοιράζονται το υπόλοιπο 40,1%.

Ο τομέας των ταχυμεταφορών γνώρισε πέρυσι μικρή πτώση, περίπου 4%. Τα έσοδα ανήλθαν στα 280 εκατ. έναντι 291 εκατ. το 2009 και 300 εκατ. το 2008. Από τις μελέτες που έχουν διεξαχθεί από την ΕΕΤΤ, έχει διαπιστωθεί ότι οι επιχειρήσεις ταχυμεταφορών που δηλώνουν έσοδα, από διακίνηση ταχυδρομικών αντικειμένων άνω των 4 εκατ. ευρώ είναι μόλις 8.

Προβολές: 206  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Πίσω ]


  • Άρθρα

Δημοσίευση Δίαιτα: Τα έξι λάθη που δεν πρέπει να κάνετε για να χάσετε κιλά


Οι διάφορες δίαιτες εστιάζουν συνήθως στον περιορισμό των θερμίδων και την αποφυγή συγκεκριμένων τροφών που δεν βοηθούν στο να χάσουμε κιλά και βάρος. Πολλές φορές όμως οι δίαιτες ξεχνούν να σημειώνουν ορισμένα πράγματα που παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιβράδυνση ή επιτάχυνση του μεταβολισμού μας. Ιδού τα συνηθήστερα λάθη που δεν πρέπει να κάνετε αν θέλετε να χάσετε κιλά.

Δεν τρώτε αρκετά γαλακτοκομικά
Οι μύες είν ...

Προβολές: 14681  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Δίαιτα της NASA: Χάστε μέχρι 10 κιλά σε 2 εβδομάδες!


Η δίαιτα της NASA είναι ουσιαστικά μια χημική δίαιτα. Λέγεται έτσι γιατί δίνει απώλεια βάρους μεγαλύτερη των 4 κιλών κάθε βδομάδα. Ουσιαστικά με τη δίαιτα αυτή χάνεις κιλά, γιατί υποβάλλεις τον οργανισμό σου σε χημικά σοκ. Εκεί που είχες συνηθίσει τα τηγανητά και τα ροφήματα με πολλές θερμίδες, τα χάνεις και έτσι επέρχεται το σοκ, με αποτέλεσμα να αυξάνονται οι καύσεις, να επιταχύνεται ο μεταβολισμός και τέλος η ...

Προβολές: 12116  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Οι δέκα τροφές για μείωση βάρους και καύση λίπους


Μήλα
Τα μήλα είναι από τα πιο υγιεινά φρούτα και μάλιστα που πρέπει να τρώτε καθημερινά. Κι αυτό γιατί κάθε μήλο περιέχει 5 γραμμάρια ινών, αλλά και πηκτίνη η οποία είναι ένα φυσικό στοιχείο καύσης λίπους. Τα μήλα δεν έχουν πολύ ζάχαρη ή θερμίδες, γεγονός που τα καθιστά ιδανικό σνακ για ισορροπημένη διατροφή για καύσεις και απώλεια βάρους.

Γιαούρτι
Με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, το γιαούρτι είνα ...

Προβολές: 11461  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]

Δημοσίευση Συμφωνία αμέσως αλλιώς... GAME OVER


Τον κώδωνα του κινδύνου στη νέα κυβέρνηση κρούει το Γραφείο της Βουλής για την παρακολούθηση της εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, καλώντας την να λάβει τις αποφάσεις της «το ταχύτερο δυνατό».

«Οι αποφάσεις της νέας κυβέρνησης πρέπει να ληφθούν ταχύτατα προκειμένου να αναστραφεί το κλίμα που προκάλεσε η προκήρυξη εκλογών, η μη επίτευξη συμφωνίας με την Τρόικα και η απόπειρα της κυβέρνησης της ΝΔ/ΠΑΣΟΚ να προ ...

Προβολές: 18057  •  Σχόλια: 0  •  Γράψτε σχόλια [ Διαβάστε τα όλα ]


  • Καθολικές Ανακοινώσεις

Δημοσίευση κάντο γνωστό!!!


Μια νέα ενότητα προστέθηκε στην Αρχική σελίδα και την αρχική σελίδα του Forum. Ο τίτλος της "Αυτό το ήξερες;" βοηθείστε όλοι να την εμπλουτίσουμε με εγκυκλοπαιδικές γνώσεις που δεν είναι γνωστές στον ...

Προβολές: 7880  •  Σχόλια: 0  •  Δημιουργία απάντησης [ Διαβάστε τα όλα ]


  • Ποιος είναι online;
  • Συνολικά υπάρχουν 17 μέλη σε σύνδεση: 0 εγγεγραμμένα, 0 με απόκρυψη και 17 επισκέπτες (με βάση τα μέλη που ήταν ενεργά τα τελευταία 5 λεπτά)
    Περισσότερα μέλη σε σύνδεση 415 την Σάβ 23 Νοέμ 2024, 07:49





  • Ρολόι

  • Αναζήτηση

  • Έναρξη Ιστοσελίδας
  • Online από: Σάβ. 27 Ιουν. 2009 για 16 Χρόνια 2 Μήνες και 16 Ημέρες


  • Κορυφαίος Συντάκτης

  • Νεότερα μέλη

  •  Γενέθλια

  •  Η Ομάδα μας

  • Στυλ Ιστοσελίδας


  • Ο Σύνδεσμος μας
  • Μη διστάσετε να συνδεθείτε με www.agrafos.gr . Χρησιμοποιήστε το ακόλουθο HTML:

    HTML:


    BBCode:


  • Ποιος ήταν εδώ;
  • Συνολικά υπήρχαν 749 χρήστες συνδεμένοιLFWWH_STATS_SEPARATOR 0 εγγεγραμμένοι, 1 με απόκρυψη, 3 bots και 745 επισκέπτες (με βάση τους ενεργούς χρήστες τις τελευταίες 24 ώρες)
    Περισσότεροι χρήστες σε σύνδεση 3982 μεταξύ Τρί. 21 Μάιος. 2024 και Τετ. 22 Μάιος. 2024


  • Όνομα μέλους:


    Κωδικός:


    Θυμήσου με

    Εγγραφή!


  • Ημερολόγιο
  • Σεπ. 2025
    Κυ Δε Τρ Τε Πε Πα Σα
    1 2 3 4 5 6
    7 8 9 10 11 12 13
    14 15 16 17 18 19 20
    21 22 23 24 25 26 27
    28 29 30

  • Φίλοι
  • Συνδεμένοι
    Χωρίς φίλους Συνδεμένους

    Αποσυνδεμένοι
    Χωρίς φίλους Αποσυνδεμένους

  • Η ομάδα

  • Τυχαίο Μέλος

  • Σύνδεση:Δευ 13 Ιούλ 2009, 15:14
    Αναρτήσεις:0

  • Δημοσκόπιση
  • Σας αρέσει η ιστοσελίδα μας;

    Είναι Πολύ καλή

    87%
    Είναι Καλή

    7%
    Είναι Μέτρια

    7%
    Ειναι Κακή

    Δεν υπάρχουν ψήφοι
    Είναι Χάλια

    Δεν υπάρχουν ψήφοι

    Σύνολο ψήφων : 15

    Προβολή θέματος


  • Στατιστικά
  • Σύνολα
    Συνολικές δημοσιεύσεις 7031
    Σύνολο θεμάτων 6813
    Σύνολο Ανακοινώσεων: 1
    Σύνολο Σημειώσεων: 33
    Σύνολο Συνημμένα: 3

    Θέματα ανά ημέρα: 1
    Δημοσιεύσεις ανά ημέρα: 1
    Χρήστες ανά ημέρα: 0
    Θέματα ανά χρήστη: 6
    Δημοσιεύσεις ανά χρήστη: 7
    Δημοσιεύσεις ανά θέμα: 1

    Σύνολο μελών 1074
    Το νεότερο μέλος μας Lazaidistheodosis

  • Τελευταία bots
  • Ahrefs [Bot]
    Παρ 12 Σεπ 2025, 19:31